Skip to content

Dostawa zamówień

Naszym priorytetem jest dostarczenie Ci zakupów w jak najkrótszym czasie.

Na CZAS OCZEKIWANIA na dostawę składa się:

  • CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych Przelewy24 i PayPal (nie dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze)
  • CZAS REALIZACJI zamówienia przez obsługę sklepu (skompletowanie produktów, pakowanie zamówienia, nadanie przesyłki)
  • CZAS DOSTARCZENIA przesyłki przez przewoźnika tj. firmę kurierską INPOST

CZAS ZAKSIĘGOWANIA ŚRODKÓW na koncie bankowym lub koncie płatności elektronicznych Przelewy24 i PayPal. W przypadku przelewów tradycyjnych czas księgowania środków na naszym koncie bankowym wynosi 1 dzień roboczy od momentu wykonania przelewu. Dla płatności elektronicznych z PayU lub PayPal czas zaksięgowania środków zazwyczaj wynosi kilka minut po złożeniu zamówienia. Sklep nie odpowiada za wydłużenie czasu księgowania wynikające z winy kupującego tj. błędnie przeprowadzony proces płatności, odmowa autoryzacji czy brak wymaganych środków na koncie klienta w momencie przelewu/płatności.

CZAS REALIZACJI zamówienia zależy od statusu dostępności zamawianego/ych towaru/ów w naszym magazynie wysyłkowym (widnieje na karcie produktu):

  • W magazynie – produkt jest dostępny w dużej ilości w naszym magazynie wysyłkowym. Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy nawet w dniu zamówienia* (*dotyczy zamówień z formą płatności za pobraniem przy odbiorze oraz zamówień z formą płatności przelewem na konto lub przez płatności elektroniczne dla których środki zostały zaksięgowane na naszym koncie do godziny 8:00 danego dnia).

CZAS DOSTARCZENIA 
Zakupione produkty z adresem dostawy na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST lub do Paczkomatów INPOST.

Przesyłki  TYLKO krajowe

W 96% przypadków są dostarczane w czasie 1 dnia roboczego od daty nadania. W sporadycznych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu do 2 dni roboczych

Koszty przesyłki różnią się w zależności od wyboru rodzaju przesyłki: kurier, paczkomat, Wszystkie ceny dostępne są na stronie.

LOSY PRZESYŁKI / ŚLEDZENIE PRZESYŁKI

Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są rejestrowane i posiadają unikalny numer nadania, który jest przesyłany każdorazowo do klienta e-mailem w dniu nadania przesyłki. Wiadomość ta zawiera także link do strony śledzenia danego przewoźnika, na której można wpisać otrzymany numer nadania przesyłki aby uzyskać informacje o jej bieżącym statusie.

Paczkomaty InPost – możesz skontaktować się bezpośrednio z infolinią InPost (+48)722.444.000 lub sprawdzić status przesyłki wpisują jej nr na stronie Tracking InPost

W razie wątpliwości lub problemów w kontakcie z przewoźnikiem prosimy o kontakt z osobą obsługującą zamówienia w naszym sklepie pod nr tel 505 676 778, pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00.