INSTRUKCJA
Jak pobrać zakupiony produkt cyfrowy?
- Aby otrzymać dostęp do kursu, webinaru lub ebooka, dodaj najpierw wybrany produkt do koszyka i opłać zamówienie.
- Po opłaceniu produktu, otrzymasz mailową informację z potwierdzeniem, że zamówienie zostało zrealizowane.
Uwaga! Powiadomienia ze sklepu mogą trafić do folderu spam, powiadomienia lub inne. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź dobrze wszystkie foldery. Możesz też użyć wyszukiwarki w swojej skrzynce pocztowej i wpisać np. behappy.
Upewnij się, że sprawdzasz to samo konto mailowe, co podałaś składając zamówienie. - Przy płatności online (przelewy24, BLIK itp.), zamówienie jest realizowane automatycznie, czyli produkt możesz pobrać od razu po zakończeniu transakcji.
Jeśli wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym, to zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po tym, jak pieniądze wpłyną na moje konto. - Jeśli masz już opłacony dostęp do produktu, zamówienie jest ZREALIZOWANE, produkt możesz otrzymać na 2 sposoby:
I. W mailu ode mnie masz potwierdzenie realizacji zamówienia. Kliknij w link, który jest w mailu pod słowem „Pobierz” / nazwa produktu po prawej stronie.
Nie klikaj na produkt, (bo zostaniesz przekierowana z powrotem do sklepu), trzeba kliknąć tylko w „Pobierz” / Nazwa produktu,
A tak wygląda fragment maila, ktory otrzymasz wraz z linkiem do pobrania produktu:
II. Możesz też zalogować się na swoje konto w sklepie
Wszystkie swoje produkty znajdziesz w zakładce Produkty cyfrowe .
Link do logowania do Twojego konta jest TUTAJ.
Aby przejść do swoich materiałów, rozwiń zakładkę Produkty cyfrowe i kliknij ZIELONY PRZYCISK:
Pamiętaj, że aby pobrać lub otworzyć produkt, musisz być zalogowana na swoje konto (na ten sam adres, co przy składaniu zamówienia), a zamówienie musi być wcześniej opłacone. Jeśli pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane na moim koncie, zobaczysz, że produkty nie są jeszcze dostępne.
Jeśli nadal nie możesz pobrać zakupionego produktu, napisz do mnie na: behappy.faceyoga@gmail.com, chętnie pomogę 🙂